Klantendienst

Ons adres

  • Als u ons wilt schrijven, gebruik dan de contactpagina van deze site of stuur een brief ter attentie van de BILLI KLANTENDIENST op het volgende adres :
  • Chaussée de Nivelles 83, 1420 Braine l’Alleud, België
  • Vergeet niet in uw brief uw klantennummer en de referentie op uw Billi-factuur te vermelden.

Toestand van het netwerk & binnenkort geplande uitbreiding

  • Het netwerk van Billi dekt een groot deel van het Belgische grondgebied. Sommige abonnementen, zoals de televisie, zijn misschien niet beschikbaar in uw streek. Tijdens de inschrijvingsprocedure laten we u weten welk product beschikbaar is op uw adres.
  • De komende maanden zal Billi zijn netwerk uitbreiden en u meedelen als u zich in de dekkingszone bevindt. Voor meer informatie over het Billi-netwerk kunt u een e-mail sturen naar support@billi.be

Verandering van adres

  • Als u van adres verandert, kunt u uw abonnement gewoon behouden op voorwaarde dat uw nieuwe adres binnen het dekkingsgebied van Billi valt.
  • Gelieve dit document ingevuld te sturen naar support@billi.be.

Mijn Billi-abonnement opzeggen

  • U zegt uw Billi-abonnement op met een aangetekende brief waarin u vermeldt op welke datum u de verbinding wilt verbreken.
  • Gebeurt dat tijdens het eerste abonnementsjaar, dan kunnen u tot de 12de maand eventuele kosten worden aangerekend.

Facturering

  • Billi factureert elke maand. U krijgt uw factuur via de post of via e-mail.